بخش دوم

امروزه حیوانات خانگی مانند سگ و گربه که جای همسر را در زندگی ما گرفته اند و شریک زندگی ما شده اند نیز غذای پخته می خورند و مانند انسان به عینک، دندان مصنوعی، دارو و دکتر نیاز دارند.

تا اینجا درباره کبد چرب و عروق چربی گرفته شده و خون چربی که در این عروق نیمه مسدود در جریان است مطالبی گفته شد که اگر عقل سلیم داشته باشیم با اندکی تفکر در می یابیم که خوردن کله پاچه و غذاهایی که با انواع روغن های مایع وجامد سرخ می شوند، با کبد، خون و عروق بدن چه کار می کند.

برای اینکه کبد چرب شده و خون چربی گرفته تغلیظ شده را دوباره به حالت عادی خود برگردانیم، کافی است که یا چندروزی روزه بگیریم و از آشغال خوری پرهیز کنیم یا با تغذیه درست، خون تغلیظ شده وعروق نیمه مسدود و سلول گرسنه خود را از شر پس مانده های رسوباتی که لابه لای سلول های کبد و سایر اندام های بدن ذخیره شده، نجات دهیم. اگر نتوانیم و نخواهیم روزه بگیریم، می توانیم کبد و سایر اندام های بدن را با مواد خام پاک کنیم.

بهترین پاک کننده ها برای کبد و خون چرب، خوردن مرکبات بخصوص لیمو، گریپ فروت، پرتقال، نارنگی و لیمو شیرین است که به همین ترتیبی که نوشته شده اند، باید مصرف شوند. یعنی اینکه روز را با لیمو ترش یا گریپ فروت شروع کنیم و در طول روز از مرکبات دیگری که درجه اسیدی آن ها به ترتیبی که گفته شد کم می شود، مصرف کنیم. آخرین غذا هم هشت دانه خرما باشد که با کاهو و کرفس خورده شود و بعد از نیم ساعت یک لیوان آب نوشیده و رختخواب برویم.

نباید فراموش کنیم که این روش پاکسازی برای کسانی مفید است که از لحاظ ژنتیکی و ارثی کلیه های ضعیف یا بیمار ندارند.

اگر کسی کلیه ضعیفی دارد هرگز نباید از مرکبات استفاده کند بلکه باید میوه هایی مصرف کند که بیشتر رنگ روشن داشته باشند. مانند: خربزه یا انگور عسگری شیرین و سیب زرد و قرمز یا گلابی و گیلاس سفید.

این قبیل بیماران باید از مصرف گیلاس قرمز، آلبالو، چغندر و حتی انبه زرد و هر میوه یا سبزیجات رنگی مانند هویچ پرهیز کنند.

در ابتدای پاکسازی ممکن است در صورت جوش های چرکین به وجود آید یا از گوش ها چرک ترشح کند، یا اینکه لثه ها چرک کنند و رنگ پوست و سفیدی چشم ها زرد شود که تمام این علائم نشانه پاکسازی است و جای نگرانی ندارد.

برای پاکسازی کبد به هیچ داروی گیاهی یا شیمیایی نیاز نیست و علائم پاکسازی کبد که توام با اسهال، تب و لرز است را نباید در نطفه خفه کرد.

هنگام پاکسازی رنگ ادرار زرد می شود و بیمار باید به جز آب میوه و سبزیجاتی که مصرف می کند، آب اضافی سالم( از دستگاه تصفیه ای که در منزل نصب شده و آب را به روش اسمز تصفیه می کند) استفاده کند تا اینکه کبد و کلیه ها بهتر وسریع تر پاکسازی شوند و رنگ ادرار زودتر به حالت طبیعی برگردد.

90 بازدید

فروشگاه کتاب

blank
فهرست